CORNULEŢE SFĂRÂMICIOASE

Ingrediente:

Pentru aluat:
  • 50 gr drojdie
  • 100 ml lapte
  • 2 linguri zahăr
  • Făină cât să devină ca şi o smântână
Mai avem nevoie de:
  • 250 gr untură
  • 250 gr margarină
  • 5 linguri smântână
  • 1 ou
  • 1 kg făină
Umplutura:
  • Dulceaţă de prune
  • Nucă (amestecată cu zahăr şi lapte)
  • Caşcaval
  • Ou
Mod de preparare:

Încălzim uşor laptele şi dizolvăm drojdia în el, adăugăm zahărul şi punem făină cât să devină ca o smântână, apoi lăsăm la crescut;
După ce şi-a dublat volumul, adăugăm untura, margarina, smântâna şi oul, le amestecăm bine şi punem făina; dacă e prea moale materialul mai putem adauga puţină făină;
Întindem materialul subţire, tăiem ca în imagine, punem umplutura, după care rulăm de la partea mai lată spre vârf şi le punem în tava cu hartie de copt şi îi dăm la cuptor pt circa 20-30 de minute, de la foc mare spre mediu.

*** Cornuleţele se pot umple cu dulceaţă sau nucă, eu am făcut cu dulceaţă de prune că e mai tare şi să nu iasă din ele, cu nucă sunt preferatele mele şi am făcut câteva şi cu caşcaval
*** La final se cerne zahăr pudră peste cornuleţele cu dulceaţă şi nucă
*** De ou avem nevoie doar pentru cele cu caşcaval









Am facut niste forme din materialul pentru cornulete, am ras cascaval si le-am uns cu ou







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu